zaterdag 1 januari 2011

Een goed 2011 en blog candy

                                     

Tevens geef ik een blogcandy weg omdat er een paar reden zijn;
ten eerste omdat er een nieuw jaar begonnen is wat weer een feest op zich is,
ten tweede omdat ik enkele weken deel mag uitmaken van het Dolls & Decorations design team
en ook nog van het designteam van ScrapPlezier
ten derde dat ik nog designer blijf bij de DutchCardLovers
en ten vierde het is gewoon leuk om weer eens wat weg te geven.

Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwjaarswens achterlaten op mijn blog en
dan wordt er zondag 9 januarie een winaar uit getrokken rond 20.00 uur.

Deze blogcandy kan je winnen wat niet op de foto staat zijn 3 witte kaarten incl enveloppe.


Groetjes, Yvon

42 opmerkingen:

  1. Ha Yvon, hetzelfde gewenst voor jou!!! ;-)))

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige candy is het Yvon, mooie kleuren.
    Ik wens jou en je gezin, onwijs veel geluk en heel veel gezondheid toe voor 2011 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvon voor jou ook de beste wensen en vooral een gezond 2011

    Maria van Dongen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Yvon, ook voor jou en je dierbaren een heel goed nieuwjaar.

    knuffel uit het hoge noorden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvon, jij ook een heel goed en vooral gezond 2011 gewenst en dat we lekker creatief bezig kunnen zijn. :))
    En een hele mooie candy. ;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yvon, ik wens je een gelukkig en creatief 2011

    Mooie Candy,

    gr.
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Yvon, wat een prachtige blogcandy geef je weg!!
    Teneerste wens ik jou ook een heel goed, gezellig en vooral gezond 2011.
    Ik hoop dat je lekker kan scrappen en dat je pijn je niet te veel belemmerd in de dingen die je graag zou willen doen.
    En dan natuurlijk gefeliciteerd met je DT-team deelname in diverse teams/ winkels.
    Ik ga zeker genieten van al je mooie creaties.
    We zien elkaar snel op het scrapbookweekend en ik heb er reuze zin in.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles liefs, moois, goed voor 2011. Niet alleen voor jou en de jouwen, maar voor iedereen. Dat we met elkaar maar weer van een mooi scrapperig jaar mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke candy Yvon! Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor 2011. Bedankt ook om de kans dit moois te winnen.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi yvon,

    wat leuk, een blogcandy. Ik wens jou natuurlijk een heel mooi jaar en hoop oprecht dat het allemaal veel beter gaat met je gezondheid!!!
    Wat heerlijk trouwens dat tuinhuis / prieel van jou. Leuk gedaan zo in de kerstsfeer.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Yvon, allereerst een heel fijn, gelukkig, creatief en vooral gezond 2011.
    Ik hoop dat je toch lekker kunt blijven scrappen, ondanks je pijn.
    En succes met al je DT opdrachten, want dat zijn er nogal wat, wel heel gaaf.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens jullie een gelukkig 2011 maar vooral een gezond jaar waarin al jullie dromen mogen uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. alleen al voor de kanten kleedjes doe ik mee! de beste wensen, Yvon en vooral een heel gezond en creatief jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie candy, mooie kleuren, zeg.
    De allerbeste wensen voor 2011, en een creatief jaar toegewenst/

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend gave candy geef je weg Yvon heel erg bedankt voor deze kans om zoiets gaafs te mogen winnen.

    Uiteraard wil ik dan ook langs deze weg jou en je dierbaren het allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar en dan met name qua gezondheid hoop van harte dat je gezondheid je dit jaar niet zo vreselijk in de weg zit om al je fraaie creativiteit te laten vloeien en hoop ook dat ik hierin vaak mag delen het zei via het blog het zei via crops hopelijk dat laatste wat vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens jou en je familie een geweldig, creatief, gezond en gelukkig nieuwjaar toe!!! En blijf vooral lekker in het DT bij ons, zodat we van je mooie creaties kunnen blijven genieten!!!
    En by te way, MOOIE candy zeg!!!
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke candy zeg! Super leuk idee!

    Bij deze wens ik iedereen een heel goed gelukkig gezond liefdevol en een heel creatief 2011 toe! Dat we met ons allen nog maar vele mooie creaties mogen maken!

    Groetjes jaro09( scrapheap forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wens jou een geweldig nieuwjaar waarin je veel gezondheid en liefde mag ontvangen! Dat creatieve komt wel goed met al die dt's ;-)

    Liefs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Yvon,

    Ik wens jou en je gezin een goed,gezond en liefdevol 2011 toe en natuurlijk ook een creatief jaar maar dat komt wel goed met die prachtige creaties van jou.

    Ik ding graag mee voor de candy

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. natuurlijk wens ik jou en je familie ook een heel erg gezond, gelukkig en natuurlijk een creatief 2011. En heel veel plezier en succes met je plaatsen in de verschillende DT.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een gezond, geweldig, creatief 2010 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, wat gaaf dat jij in zoveel DT's zit!!!
    Ik wens je een gezond,gelukkig en creatief 2011!!!

    WilmaB

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Yvon, een hele hartelijke digi nieuwjaars knuf voor jou.Een heel creatief 2011 toegewenst met minder pijn als in 2010!
    Liefs, Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een gave blogcandy.
    Mijn nieuwjaarswens voor je is gezondheid voor jou en ieder die je lief is, dan komt de rest van gelukkig ed vanzelf.

    succes aan iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Yvon, Allereerst een heel gezond, liefdevol en gezellig jaar vol scrapplezier gewenst! Wat leuk dat je een blogcandy organiseert en zo te lezen op je blog start je jaar ook met allerlei leuke scrapactiviteiten. Veel plezier daarmee!

    Groetjes,

    Anja (Scrapanja)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke candy geef je weg yvon.

    De nieuwjaarswensen heb je al gehad.hihihihi

    Trouwens de sterretjes deden het goed om 12 uur.

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wens je alle goeds toe met voorop gezondheid. Dat ik maar veel van je mooie scrapcreaties kan genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wens je een gelukkig, gezond en vooral creatief 2011, zodat ik van je creaties kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van mijn kant wens ik jullie allen een heel liefevol - opbouwend - gezond en creatief 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wens je voor het jaar 2011 heel veel kracht, blijheid, creativiteit en gezondheid toe. En dat je ons maar veel mag vermaken met mooie en leuke projekten.

    Groetjes ScrapMiranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Yvon, een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 gewenst!! en veel plezier in al je DT plekken. Ben benieuwd naar je creaties voor dit jaar :-)

    Leuke candy trouwens!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. !!RAAJWUEIN GIKKULLEG
    jaja scrappers doen altijd alles anders, dus dit jaar achterste voren hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Yvon

    Ik wil natuurlijk jou ook nog eens langs deze weg het allerbeste wensen voor 2011! Dat je maar veel met knoopjes mag gaan doen, hahah... En dat wij hier lekker mogen meegenieten van al je mooie scrapwerk, DT werk en je gezellige babbels!

    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi Yvon, wat leuk dat je weer zo'n candy weggeeft.

    Voor het jaar 2011 wens ik jou en je familie:
    12 maanden gezondheid en creatieviteit
    52 weken geluk
    365 dagen wijsheid
    8760 uren succes
    525600 minuten liefde en
    31536000 seconden energie

    groetjes Janny H

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi
    ik wil graag mee doen
    fijne dag nog
    groeten Jetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een gave candy Yvon! Ik lees je blog altijd, neem alleen niet de tijd om te reageren meestal. Ik wens je, dat 2011 je beste jaar tot nu toe wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Yvonne wat leuk dat je een blogcandy weggeeft echt super gave spullen zeg!!

    Allereerst de beste wensen voor 2011,met veel liefde vreugde en creatie op scrapgebied en alles wat je maar kan wensen!

    Succes met alles goetjes Pina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 gewenst en heel veel succes met je DT-werk!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ook voor jou en je gezin een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Yvon,
    (op de valreep voor je leuke candy) maar nog de allerbeste wensen voor jou en ieder die je lief is.
    En dat het op scrapgebied maar een creatief jaar mag worden!

    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi.. wat een leuk pakketje heb je daar samen gesteld.
    De aller beste wensen voor geluk en gezondheid heb je vast al gehad.. daarom wens ik je een jaar vol mooie scraps, mooie foto;s om te scrappen en veel inspiratie toe.
    Geniet ook van alles om je heen dan komt het vast goed.
    Groetjes Cissy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...