maandag 17 januari 2011

vlechwerk boekje voor de onlie crop van Dolls & Decorations en TOM2

Gisteren dus de online crop gedaan op het Dolls & Decorations forum, wat hartstikke gezellig en leuk was om te doen.. Dit is het uiteindelijke resultaat van het workshopie wat ik gemaakt had.

VLECHTWERKBOEKJE










Gebruikte materialen:
ongebleekt katoen (laken in mijn geval omdat ik geen stof in huis had ), distressinkt, designable dots stans van marianne design,  papier van
Cosmo Cricket 1934 , stickers en chipboard van cosmo cricket 1934, heel veel lintjes, bedel, inktblokje knopen, headpin, touwtjes, kant,  grijsboard en aslan om het stof te plakken.

Bedankt voor het kijken en wil je het boekje eens maken kijk op het Dolls en Decorations forum daar staat hij incl werkbeschrijving

vanmiddag mijn TOM 2 nog gemaakt de opdracht was power oftewel waar haal je kracht uit
Voorkant
Achterkant wederom in het dialect 
Er staat;
Ich haal de krawcht oet Johan, Amy, Dylan en dave. oet Petra di-j as eîn zöster vör mîch is of te waâl twieë hâng op eîne boêk. Mien ânger vrîntje, de reiki, eîne booteram bi-j intrahoôf, de zón, eîn bloom zeên blujje, afteng ich kân mien krawcht haale oet wat hieël petietelik

Nu in het Nederlands;
Ik haal de kracht uit Johan, Amy, Dylan en Dave. Uit Petra die als een zus voor me is oftewel 2 handen op een buik, mijn andere vriendinnen, de reiki, een ontbijtje bij intratuin, de zon, een bloem die begint te bloeien, oftwel ik kan mijn kracht halen uit iets heel kleins.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Ooo wat is die leuk geworden! Ik ga er vanavond nog even aan verder. En dan moet ik nog foto's verzamelen maar dat gaat vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh hij is echt geinig geworden zeg, ga gelijk even naar de beschrijving kijken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloos, bloos, bloos........maar zo denk ik ook over jouw, een zus die ik niet heb maar door jouw wel.

    Dikke knoeffffff van ikke.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...