zondag 9 januari 2011

Uitslag van de blogcandy is

trommgeroffellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll alle namen, dacht nog snel even alle 42 deelnemers
fotograferen voordat ik ze allemaal al in stukken heb gesneden

lekker vol kommetje 
Onder toezicht van Johan is dit de winaar geworden 
Dithny GEFELICITEERD dit leuke pakket komt naar je toe
 kan je me je adres even mailen

Ik heb vanmiddag alle lieve wensen stuk voor stuk op mijn gemak doorgelezen en wil toch nog 2 extra prijzen uitrijken vanwege hun originele en lieve boodschap aan

Janny zei...
hoi Yvon, wat leuk dat je weer zo'n candy weggeeft.
Voor het jaar 2011 wens ik jou en je familie:
12 maanden gezondheid en creatieviteit
52 weken geluk
365 dagen wijsheid
8760 uren succes
525600 minuten liefde en
31536000 seconden energie

groetjes Janny H
3 januari 2011 14:16

Vond ik zo origineel en lief.

Janny jij wint dit leuke valentijnspakketje, wil je me even je adres mailen
En onderstaand pakket is voor

ScrapDees zei...
!!RAAJWUEIN GIKKULLEG
jaja scrappers doen altijd alles anders, dus dit jaar achterste voren hihi!
3 januari 2011 09:32

 novY  iez teitilanigiro ed egewnav

Scrapdees mail je me je even je adres door dan komen de stempels en linten naar je toe 
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie lieve berichten. 

Groetjes, Yvon

8 opmerkingen:

  1. gewonnen?

    Oh wat leuk en wat gaaf, jeetje en dat op maandag ochtend super!
    Bedankt hoor, zal je gelijk even een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja en nu kan ik dus nergens je email adres vinden hahaha, dus dat schiet niet echt op hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd winnaars en wat een leuke wensen van Desiree en Janny. Veel plezier met jullie candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allemaal gefeliciteerd met jullie prijs en veel plezier ermee

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd winnaars! dat zijn mooie prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh yvon, wat leuk dat ik gewonnen heb!!.ik zie het nu pas, sorry, heb gewerkt.
    Wat een leuk pakket! Ik kijk er naar uit. Zal zo mijn adres even pb en.Alvast heel hartelijk bedankt!!

    gr. Dithny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie prijzen geef je weg Yvon, natuurlijk voor de winnaars van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Yvon, wat een verrassing vandaag toen ik thuis kwam, ik wist dit helemaal niet, heel erg bedankt voor dit leuke pakketje!

    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...