maandag 10 januari 2011

16 januari online crop met workshop (sneak)

Zaterdag 16 januari heeft Dolls & Decorations een online cropdag het programma ziet er als volgt uit
HET PROGRAMMA!

10.30 De lijst met bingowoorden gaan online, jullie sturen mij jullie lijstje met woorden.
11.00 Sketch
12.00 Workshop door Yvon
13.00 Pauze
14.00 Speedscrap, hier kun je een leuk prijsje mee verdienen!
15.00 Bingo, met leuke prijzen!
16.00 Blind card door Petra
17.00 Prijsuitreiking Challenge

SNEAK VAN DE WORKSHOP VAN 12.00 UUR


Het betreft een  miniboekje en heb dit zelf gemaakt met het mooie Cosmo Cricket papier 1934

Ben je nog geen lid van het Dolls & Decorations forum geef je dan op dan kan je zondag de 16de heerlijk meedoen met van alles en nog wat het belooft een leuke dag te worden.

 
Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Ziet er gaaf uit Yvonne, heel veel plezier zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er gaaf uit zeg, heel veel plezier zondag.

    ik denk dat ik iets heel anders aan het doen ben :0

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sneak peak ziet er veelbelovend uit!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier zaterdag !!
    PS Ik mag zeker niet aan de bingo meedoen ??

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...