vrijdag 28 januari 2011

Tom 3 Gruuëts

Vanmorgen eindelijk tom 3 gemaakt de opdracht was trots, maar ja ik doe alles in het Nederweerter dialect dus het is gworden gruuëts.



Gruuëts,
Ich bin zooë gruuëts op miêne mins en wichter umdet ze eeders kieër óndânks mien
teegestruksie mich waer oppe beîn kriêge, daorum bin ich zoeê gruuëts op mien femiêlie.

Trots
Ik ben zo trots op mijn man en kinderen omdat ze ondanks mijn
tegenslagen mij weer iedere keer op de been krijgen, daarom ben ik trots op mijn familie.

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Yvon !! ik heb even geprobeerd de tekst te vertalen, maar dat lukte me niet. Gelukkig heb je de vertaling erbij gedaan,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tag Yvon, en wat een leuke foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...