zondag 16 januari 2011

Vandaag online crop bij Dolls & Decorations, Dutch Card Lovers #76, I am 44 en 3 kaarten

Heb je vandaag niets te doen op het forum van  Dolls & Decorations is vanaf 11 uur een online crop met om 12 uur een miniworkshop met een door mij gemaakt boekje, dus kom langs als je zin en tijd hebt.

Dit is de buitenkant van het boekje

De sketch is afkomstig van mijn hand hoop op veel deelnemers want er is weer een mooie prijs te winnen van papercraft hobby Bedankt alvast voor de mooie prijs

De sketch

Mijn uitwerking ervan een oud collega van mij was afgelopen maandag 25 jaar getrouwd
dus dat was een kaartje waard.

I am 44
gemaakt naar aanleiding van een sketch op het forum van scrapplezier


het papier is van doodlebug ook meteen voor de kartaalchallenge van de scrapotheek
opdracht kanauri merk

2 kaarten met een spuerleuke stans die Annemiek me toe had gestuurd om er mee te gaan werken,
dus hierbij al 2 kaartjes voor Dolls & Decorations dt werk.


gebruikte materialen:
Desinables dots van marianne design (die ik in stukken heb gesneden nadat ik hem gestanst had hoeken afgerond en beinkt), craftcardstock , design papier van Graphic 45; once upon a springtime collection, paperpen turkisch, stempel my friend ronny, lintje eigen voorraad net als de inkt
Detail van de gehele stans 
gebruikte materialen;
Desinables dots van marianne design, design papier van Graphic 45; once upon a springtime collection, paperpen lime green, eigen voorraad organza lint, headpin, roosjes en de letter stickers

Zonet nog snel de blinde scrapkaart gemaakt op het dolls forum keileuk om te doen moets nog alles klaarleggen  snijden etc, maar heb hem klaar heb alleen geen stempelafdruk genomen omdat ik hem toch niet in kan kleuren, dit is hem heb er al een doel voor


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog


Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar het boekje! Ziet er al leuk uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt Yvon, ik ga eens kijken op het blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat ziet dat er gaaf uit Yvon!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie dingen heb je weer gemaakt yvon.

    Het ziete er leuk uit je boekje

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig allemaal! lekker bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...