zondag 30 januari 2011

DCL #78 en ene lief cadeautje

Zo hierbij mijn bijdrage aan de nieuwe DutchCardLovers sketch, de sketch is deze week gemaakt door Ellen. de bedoeling was dat ik een valentijnskaart zou maken maar aangezien Amy en Dave vandaag 3 jaar wat met elkaar hebben heb ik hun deze kaartgegeven, dus dat ging ook.

DE SKETCH

                                                                    Mijn uitvoering ervan

En een lief verjaardagscadeautje van mijn zus Carin, eigenlijk vieren we de verjaardag niet meer maar ze kwam vandaag toch aan met haar man Michiel, zo lief een lekker kussentje gevuld met lavendel , het stata bij de pc zodat de heerlijke lavedel geur me tegenmoet komt Caatje heb je goed gedaan meid bedankt



 Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje! het kussen is super! ik ga even op haar blog kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik weer blij dat jij het leuk vindt :-) Goh dat wist ik eventjes niet dat Amy en Dave alweer 3 jaar bij elkaar waren anders had ik ze gefeliciteerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kussentje zeg en wow Amy en Dave van harte gefeliciteerd. Je kaartje is wederom heel erg mooi geworden Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...