vrijdag 21 januari 2011

Muzikaal scrappen 2

Vandaag komt op het forum van Dolls & Decorations deel 2 erop te staan van muzikaal scrappen wil je meedoen bezoek dan het Dolls forum.
deze keer heb ik gekozen voor het lied van Han van Eijk -  Leef (was de big brother tune) hoorde het liet in de auto en aangezien ik nooit naar big brother keek  kon ik dit lied dus niet maar de tekst sprak me aan, toen er nog achter zien te komen wie dit nou zong maar na veel 5-en en 6-en ben ik  er toch aan uit gekomen, maar het heeft even geduurd totdat Johan op het heldere moment kwam van kijk eens op radio 2 en dan rond dat tijdstip, maar ja toen was ik dus al even aan het google, maar vond  hem  toen dus wel.

So Cute


Gebruikte materialen;
muzikepapier uit ene oud muzikeboek is de basis, designpapier is van Basic Grey Marjolaine,  een witte label voor de tekst, vlinder en foto lint onbekend, rhinestones, groen inktbloekje enkele stempels (onbekend) en de letters zijn van MyLittleShoeBox.

bedankt dat je een kijkje nam en wie weet zie ik je op het forum van dolls & Decorations
 om gezellig mee te doen.

Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Leuk Yvon!! Mooi papier he? Ik heb het nu ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,

    Wat leuk om een berichtje te zien op mijn blogje, scrappen is een beetje minder geworden na het overlijden van mijn mamsie. Maar borduren kan ik heerlijk mijn ei in kwijt.

    maar ben natuurlijk wel aagje wie je zus is hihihihhihi.

    Liefs

    Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik vind dit ook zo'n leuke foto van Amy en Fellow.
    Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...