zaterdag 1 januari 2011

T.O.M en scrappen met muziek 2011

Zo vanmiddag toch nog de fut gevonden om te scrappen, eerst mijn T.O.M de kaft gemaakt (TOM is eigenlijk tag of me) maar ik doe het met bingokaarten ben toch altijd tegen de draad in vandaar. Iedere week wordt er door Monique of Marjan een woord gegeven waarmee je kan gaan scrappen

T.O.M

SCRAPPEN MET MUZIEK.

Op het forum van Dolls & Decorations ga ik om de twee weken een lied neer zetten van een
Nederlandse artiest(e) of groep. Uit die tekst neem je een woord of zin of een couplet/refrein en daar ga je mee aan de scrap.
 Ben op dit idee gekomen via scrapping with the music maar aangezien mijn engels niet zo super is wil ik het meest met Nederlandstalig doen, oke er kan heus wel eens een engels lied tussen zitten maar de artiest(e) of groep is altijd Nederlands. Dit is het album waar mijn lay outs in komen.
Lijkt het je leuk om mee tedoen met scrappen met muziek kom dan ene kijkje nemen
op het forum van Dolls & Decorations 

Mijn sneak voor vrijdag 7 januari met het lied van????


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Leuk album!!! Ben errug nieuwsgierig naar wat je gaat bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dat scrappen met muziek. Ik heb zitten denken, maar kan maar niet bedenken waar je sneak opgebaseerd is. Meisjes van 13, maar dat zal wel niet...

    Ik ben benieuwd naar de rest.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...