maandag 24 januari 2011

Dutch Card Lovers #77 en ATC wonen

Goedemorgen maandag, zo bijna het hele weekeind niet gepct, de man met de hamer was op bezoek geweest na nachten niet goed geslapen te hebben, maar gelukkig vannacht heel goed geslapen. Heb mijn hh al gedaan en nu even onbijten achter de pc. Dus tijd voor de nieuwe sketch van DutchCardLovers #77 erop de sketch is deze keer gemaakt door Anja, de prijs wordt gesponsord door de stempelstudio.

DE SKETCH
                      
Mijn valentijns uitwerking

Gebruikte materialen;
Craft cardstock, plaatje van inetrnet uitegprint op wit cardstock, papier van BoBunny Crusch (paperpad),
designtables dots (dolls & Decorations)Rood cardtstock, rhinestone`s, stempel thinking of you HeroArts, zwarte inkt en rode fineliner en inktblokje

Deze ATC met thema wonen werd op het sa forum georganiseerd, de eerste twee foto`s zijn de kaartjes die ik heb gemaakt en de derde foto zijn de atc kaartjes die ik gekregen heb.



Deze ATC-tjes kreeg ik van Cissy, Gwendolien, Marian49,
de rij eronder is van Yvonne, Elske en Astrid, meiden bedankt voor jullie ATC kaartjes.


Groetjes, Yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...