woensdag 2 februari 2011

45 jaar geleden werd ik geboren

In Nederweert en nu dus na 45 jaar woon ik er nog met veel liefde en plezier, ben vanmorgen al lekker verwens geworden eerste met 26 kaarten openen (doe mee op 2 forums met een verjaardsgswap maar als het goed is kom er nog meer bij) toen lekker ontbijten met Petra en nog een tasje met overheerlijke cappuchino bonbons en 2 bounty`s puur mjammie lang leve de kilo`s!!!), waar we beide van hebben genoten, kwam paola nog aan met een berg fudge, hazelnootbonbons etc die ze op tafel knikkerde en als afsluiter mocht ik het schaaltje wat op mijn bord stond meenemen heb er een leuke bloem in gekocht. Bij thuiskomst was Johan ook net thuis daar weer een super leuk cadeau van gekregen en van Dylan nog een cadeaubon van de scrapotheek die ik komend weekeind kan spenderen, diverse telefoontjes al gehad, mailtjes beantwoord de hyves lees ik straks of vanavond wel even ook  de nodige reactie`s en nu wachten op mijn vader, schoonouders en Petra en Peter die nog even aan komen, vanavond komt de hekkensluiter Dorine nog even aan en dan is het weer bijna de 3de februari wat gaat het snel allemaal. morgen me klaar maken voor een heerlijk scrapweekeind dus heb nog heel wat leuks voor de boeg.

Amy had een lekkere kwarktaart gemaakt voor mijn verjaardag
Het verjaardagsontbijt zeer charmant met zo`n zelfontspanner op je camera.
De jarige job 45 winters jong 
Helaas, sorry petra je bent omgevallen!!!Mara dat kan de pret niet drukken 
Mjammie 
Toen we naar huis reden hadden ze ook nog de weg voor mij versierd,
 zo lief ken die mensen niet eens dat ze dan toch voor je versieren. 
Mijn cadeautjes van Johan die Dylan besteld heeft bij Dolls & Decorations. 
Fellow`s cadeautje incl stapel foto`s 
Amy en Dave hun cadeautjes incl een tapasavond tussen moeder en dochter, helaas
 vergeten foto`s te maken van die avond. 
Het ontbijt de hele morgen dus en o wat heerlijke bonbons en 2 bounty`s puur van Petra en Peter.
Met een super mooie zelfgemaakte digikaart met een foto vanmezelf gepikt van mijn blog. 
Nog een geweldig boekje van Amy waar Amy onwijs lieve teksten in hefet geschreven
 maar die hou ik geheim. 
Heel veel kaarten 
Nog meer kaarten 
En nog meer kaarten wat een verwennerij 
Dit leuke schaaltje kreeg ik nog van Paola uit het tuincafe supr lief van haar
Dus zoals jullie zien ben ik super verwend ga lekker genieten vandaag

Groetjes, Yvon

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's zus en je bent goed verwend ! Nog een hele fijne dag en nog maar een keer ... Van harte gefeliciteerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Yvon !! Geniet ervan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis, van harte gefeliciteerd!!!! wat een leuke cadeaus heb je gekregen. En al heel veel kaartje. Die van mij komt nog, de griep gooit hier ernstig roet in het eten, ik ben dus te laat.

    maak er nog een gezellige dag van, een knuffel uit het noorden. rieni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk Yvonne om te zien dat je zo bent verwent!
    een heel goed en liefdevol - gezond nieuw levensjaar
    liefs Jopi bye!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, via deze weg ook nog proficiat!! Die taart van Amy ziet er super uit! En wat een gave kaarten allemaal!!!
    Fijne avond nog en tot vrijdag dan maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je nog een leuke avond zult hebben en je bent inmiddels al goed verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefelicitaard!! Heerlijk verwend inderdaad! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. congrats
    anni
    http://belgiumswings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...