zaterdag 12 februari 2011

Na het scrapweekeind, verjaardagskaarten en DCL #79 & #80



Tja en dan is het scrapweekeind voorbij op de terugweg nog heerlijk gegeten bij de Goudrenet in Weert en toen ging het al wat mis met me, lag dan ook rond kwart over 9 in bed doodop (dacht ik toen) maar het bleek dus ene zeer flinke verkoudheid te snotteren, bonkend hoofd warm koud kortom iedereen herkent dit gevoel wel, maar gelukkig is het me niet op mijn longen geslagen dat was mijn grote schrik. Sinds gisteren heb ik me weer half aangekleed maar ja gisterenavond kreeg ik toch weer verhoging. Vanmorgen ging het weer goed en hoop dat het nu ook zo blijft gaan alhoewel ik vanmiddag toch weer ene uurtje heb geslapen. Vanmorgen met Petra wezen ontbijten want je wil wel even naar buiten als het ene beetje gaat maar toen ik om kwart over 12 thuis was was ik ook weer blij om thuis te zijn (dus toch nog niet helemaal fit)maar iedere dag gaat het wat beter. Maar het scrapweekeind was grandioos super georganiseerd door Monique en Marjan, het volgende staat alweer in de planning voor ergens in november dit jaar dus weer wat leuks om naar uit te kijken. Hoop alleen dat ik daarna niet weer ziek wordt.

fotocollage van het scrapweekeind

iedereen die bij het scrapweekeind aanwezig was heeft een kaartje gemaakt
voor Monique en Marjan te bedanken de kaartjes heb ik in een leuk vogelkooitjes gestopt.


Dus vandaag ook eindelijk tijd en puf gehad om mijn verjaardagskaarten te fotograferen jeetje wat had ik er veel gekregen deed op het Dolls & Decorations forum  en op het Scrapotheekforum mee met een verjaardagsswap maar heb zo ook nog de nodige kaarten ontvangen.
Dorine had ook nog heel mooie magnolia takken bij zich op mijn verjaardag en nu beginnen ze ook nog open te gaan had zoiets van alleen de knop is al mooi maar nu worden ze nog mooier ook mooi om te zien hoe zoiets gaat.
Kaarten van het scrapotheekforum
van Links naar rechts;
Freekje, irene, Sam, (Debby sorry deze kaart is van het Dolls & Decorations forum),Rieni,
Janny, Tiny, Marjan, Marlies, Jolanda, Nellie, Petra, scrapmiranda, Maria

Terese, MaaikeV, Miranda, Kelly, Femke, Renate, Elske

Brigitte, Ingen, Tamara, Marsha, Carla, Janneke, Margot, Anja

Tja en deze zij niet door dezelfde persoon gemaakt maar wel gelijktijdig super,
Chantal, Hetty en MaakiD

Sorry het beste paard van de stal vergeten te fotograferen deze is van Monique.

Deze kaarten zijn van het de Dutch Crad Lovers 
Miriam, Angèle, Rosalien, Marianne en Ellen

Deze kaarten kwamen van de verjaardagsswap van het Dolls & Decorations forum.

Dorine, Angela, Madelief, Alexandra, Annemiek, Sylvia, Dithny

Renate, Wiebine, Annelies, Susan, Kitty, Natasja, Sandra

Dan kreeg ik van het forum van Scrapplezier deze twee zeer mooie kaarten
Jopi en Helena 
En deze kaarten kreeg ik van allerlei lieve mensen,
Dorine, Karin, Pierre en kinderen, Dylan (gejat uit de lade hier maar daarom niet minder leuk),
Anjes en Harrie, Carin en Michiel, Mijn vader, Mieke, Petra, Amy  Dave en Fellow

dat waren heel wat kaarten of niet leuk om zo jarig te zijn met zoveel post.
Vandaag bracht de post deze beterschapkaart van MaaikeD die de slag van kaarten maken nu toch te pakken heeft. Super bedankt Maaike een opkikker voor mij en lief dat er mensen zijn die aan je denken.


Hele mooie magnoliatakken die ik van Dorine heb gekregen


DutchCardLovers #79 & #80 en dan nog de DCLopdracht van vorige week en deze week erop zetten je kan met sketch #80 nog meedoen t/m vrijdag 18.00 uur op het DutchCardLovers blog.

DCL #79 sketch van Sandra
Mijn uitvoering van deze sketch

DCL #80 sketch van Marianne

mijn uitwerking ervan.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. volgens mij hebben jullie het vreselijk naar jullie zin gehad, ziet er in ieder geval wel zo uit! Mooie kaarten zijn er ook gemaakt, leuk!
    Gelukkig ben je inmiddels weer wt opgeknapt, maar wel vervelend voor je, gelukkig wel dat het pas na het weekend was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve help wat heb jij een hoop kaarten gekregen zeg! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...