dinsdag 22 februari 2011

Vintage atc kaartjes

Zo ben ik ook weer eens, heb de afgelopen tijd dus niet veel gemaakt zeg maar gerust niets ben wel bezig met dt werk voor dolls & Decorations.
Gisteren kreeg ik de vintage atc swap binnen van het sa forum wat zijn ze weer leuk dus nu mag ik de mijne ook laten zien.

Dit zijn mijn atc kaartjes die ik heb gemaakt'


Van de jurk heb ik 4 dezelfde gemaakt vandaar maar 1 plaatje 
Deze mooie vintage atctjes heb ik gisteren ontvangen

bovenste rij van links naar rechts;
karin, Chantal, Elvy, Alida, Elske, Yvonne,
Marian, gwendolien en Cissy.


Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk weer ! Mooie embossingmal heb je ervoor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die bovenste echt zoooooooooooooooooooooooooooo gaaf!!! ben dol op vintage en postzegels :) wat een fantastische kaartjes!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...