maandag 28 februari 2011

DutchCardLovers 81 & 82 en opening Dolls & Decorations

Helaas lig ik wat achter met de DCL kaarten om hier neer te zetten, zit ook niet zo lekker in mijn vel dat speelt ook mee, ben me nu ook voor aan het bereiden op komend weekeind de opening van Dolls & Decorations dus verveel je je Dolls en Decorations heeft zaterdag en zondag beide dagen open ivm de opening van internetwienkle (wat wel blijft natuurlijk) naar een echte winkel.

DCL 81
Dit idee kwam van Angèle en was leuk om te doen maak een envelop en pimp die, dit
 is wat ik ervan heb gemaakt.


DCL &82
De sketch werd gemaakt door Rosalien ondanks dat ik niet goed in mijn vel zat heb ik toch geprobeerd om er wat leuks van te maken.



Dan een Dol bericht van Dolls & Decorations

Nog een kleine week en dan is het zover: de opening van de winkel! Op 5 en 6 maart staan de deuren voor iedereen open. We zijn nog steeds keihard aan het werk, maar het resultaat mag er zijn!
Na de opening zijn er nog genoeg dingen die we moeten doen, maar het belangrijkste is af!
Alle spulletjes hangen waar ze hangen moeten, het papier ligt keurig allemaal in de bakken, het DT en ikzelf hebben leuke spulletjes gemaakt, kortom, het word echt een gezellig winkel!

In het openingsweekend maak je kans om je aankoopbedrag terug te winnen. Je naam gaat in de grote hoge hoed en zondagavond trekken wij er een naam uit! Je word via de mail op de hoogte gesteld!
Ook verloten we nog twee verrassingspakket onder de deelnemers!
Verder is er op zaterdag en zondag dit weekeind een gratis make en take te volgen die gegeven
wordt door een van onze dt-leden.

Na het openingsweekend zal het workshopprogramma en de shop/cropdagen bekend gemaakt worden.
Voor nu geef ik jullie alvast de openingstijden!

5&6 maart Openingsweekend!

Daarna zijn we geopend op:
Woensdag 9.00-17.00 uur
Donderdag op afspraak is de shop te bezoeken.
Vrijdag 9.00-17.00 uur
Zaterdag 9.00 -17.00 uur
Zondag koopzondagen woorden van te voren aangekondigd.

Er staat altijd een lekker kopje koffie of thee voor je klaar met wat lekkers.Ook staat de croptafel tot je beschikking als we geopend zijn.

Ik hoop jullie snel te mogen begroeten bij
Dolls & Decorations
Mijlweg 9i,
’s-Gravendeel,
tel. 06-53313740

Met vriendelijke groeten Annemiek en haar team.

Groetjes Yvon

2 opmerkingen:

  1. ik neem aan dat het in 's gravendeel is? Ben namelijk aan het kijken hoe ver dat hier vandaan ligt, want ben natuurlijk altijd in voor nieuwe adresjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Yvon, ben jij ook bij die opening. Dit is vlak bij mij, hahahahaha. Kom ik je misschien wel even gedag zeggen.

    Knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...