donderdag 3 maart 2011

DT werk Dolls & Decorations

Dit is mijn laatste dt-werk wat ik gemaakt heb voor Dolls & Decorations, zou willen dat mijn moeder dit boekje nog kon zien , maar wie weet kijkt ze over mijn schouder mee. Heb al een hele tijd deze foto`s af laten drukken en dit papier was er zo mooi voor dat ik zoiets had van dit gaat hem worden. ben er super tevreden over. net als over de kaarten, op de eerste kaart zit een mini canvasje wat ik met glimmermist heb bewerkt en de tweede kaart is naar ene idee die ik heb gekregen voor mijn verjaardag van (scrap)Miranda vond hem zo leuk van model dat ik hem iets gelift heb.

Het trouwboekje over mijn ouders.














En dan nog 2 kaarten.





Gebruikte materialen:
cardtsock beige, wit en bruin, grijsboard, design papier van Vivi gade (vrij onbekend merk maar wat een mooi papier is dit), roosjes van papermania, diverse organza lintjes, pearl pennen transparant en zilver, stempelset van Marianne design, rub ons, houten vogeltjes, mini canvas (gekleurd met glimmermist),kant, slotje, tekststempels (inkt uit eigen voorraad) verder is alles te verkrijgen bij

bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog.

Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. prachtig! het is een uitgebreid werkstuk geworden zeg! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig! het is een uitgebreid werkstuk geworden zeg! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig yvon ,dit heb je heel mooi gemaakt.
    Ik hoop dat je 2 hele leuke dagen hebt gehad als je dit leest

    liefs en een knuffel
    miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He mutske,

    Boekje van jullie pap & mam is inderdaad super geworden, ik heb het al ,,live,, mogen aanschouwen maar toen was het nog niet helemaal af, nogmaals top.

    Knoef van ,,grijsje,, van die bak blomekes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo ... wat is dat album van ons pap en mam mooi geworden !!! Leuk om die foto's weer eens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...