woensdag 23 maart 2011

4 lay outs ONE WORD en ontvangen en gemaakte atc kaartjes

Gisteren met Dorine en Anja bij Marjan in Tiel wezen scrappen kwamen wat moeilijk op gang maar uiteindelijk toch 4 lay outs gescrapt. Lang geleden dat ik zo veel LO`s heb gemaakt.

ONE WORD" NEED"
If you`re alone, i`ll be your shadow. If you want to cry, i`ll be your shoulder. I`f  you want a hug,
i`ll be your pillow. If you need to be happy, i`ll be your smile.
Butt anytime you need a friend, i`t will just be me.
Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier 7 gypsies, stans van Tim holtz, stempels geleend van Anja,
blauwe inkt teal stazon inkt en zwarte fineliner.

STRIKE A POSE 


Gebruikte materialen;
geel cardstock, papier 7 gypsies, kanten/stoffen bloem (markt0, tule, prima marketing swirl,
zwarte thickers, lint pons (EK Succes), zwart inktblokje en finelineren nietjes

ONE WORD "FIND"
You do no find luck in things but in people.

Gebruikte materialen;
craft cardstock, papier fancy pants, vlinders MM, diverse stansen, bruine inkt en fineliner, bruine
en blauwe rhinestones.

ONE WORD STAR"
"
Gebruikte materialen;
craft cardstock, papier 3ndypapir.no, stans ek succes, stempels geleend van Anja, metalen sterren
letter stickers van adornit zwarte en blauwe inkt en distresser van heidi swap.


Ontvangen ATC kaartjes vogels van het SA forum en de natuurkaartjes van het Dolls & Decorations forum
VOGEL ATC-TJES
eerste rij Yvonne, Marlies, Astrid
daaronder, Sandra, Alida,Marlies

ATC NATUUR 
Bovenste rij;Sylvia,Dithny,Wil,
eronder Wiebine,Kitty en Elske

Mijn gemaakte ATC kaartjes

NATUUR


VOGELS 


Bedankt dat je weer eens  een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. wauw! wat een mooi werk! 'star' is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige lo's heb je gemaakt yvon.Zie dat je scrapmood weer terug is.

    Leuk al die atc's

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige lo's heb je gemaakt yvon.Zie dat je scrapmood weer terug is.

    Leuk al die atc's

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo he... jij hebt effe lekker doorgewerkt! Toppie!!! Er zitten er mooie dingen bij!!! Ik heb niets met ATC, maar dat weet je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt, en die tekst bij onze foto.....kippevel, maar weet ik ben er ook voor jouw.
    Dikke ,,knoef,, je dinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...