zaterdag 12 maart 2011

DCL #83 en zou ik dan toch

uit mijn dalletje komen, heb gisteren zowaar wat atctjes gemaakt (kan ik nog niet tonen en een mooie kaart met het mooie graphic 45 papier once upon a springtime. straks als het zo mooi weer blijft ga ik een uurtje buiten zitten in het zonnetje heerlijk, heb vanmorgen al 3 primula`s gekocht om ht tafeltje bij het raam wat op te fleuren, dus kom maar op lente.

Gebruikte materialen:
Rose kaart papier, deign papier Graphic 45 "once upon a springtime" Satijnlint gebrooken wit, rose organza lint, paperpen lime green en pons Daisy edge punch. Op de pons na is alles te verkrijgen bij
Dolls & Decorations

DUTCHCARDLOVERS #83
de sketch komt van mezelf maar aangezien ik bij DCL en time out had gevraagd vanwege diverse omstandigheden ben ik dus even afwezig geweest hoop de draad heel snel weer volledig op te pakken.
Dit is de sketch die ik gemaakt had,
Mijn uitwerking die ik vanmiddag heb gemaakt.

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog

Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...