woensdag 30 maart 2011

DutchCardLovers #85 en 86 en sneaks voor de online crop 3 april op het fourm van Dolls & Decorations

Jeetje ben een slechte blogger wat mijn DutchCarLovers kaarten betreft vergeet ik zomaar 2 weken er op te zetten. Dus hierbij mijn week nr #85 en #86 met nr 86 kan je nog meedoen tot vrijdag 18.00uur zie op het DCL blog.

DCL #85
DCL #86 
Sneaks voor de Dolls & Decorations online crop op zondag 3 april.
Iedereen kan meedoen met deze leuke online crop waar natuurlijk ook weer enkele prijzen mee te winnen zijn meld je aan op het forum van Dolls & Decorations, http://www.scrapbookpapier.nl/ er is een leuk gevarieerd programma opgesteld;
10.30 - Sketch
11.30 - Cardlift
12.30 - Workshop
13.30 - Speedscrap
14.30 - Freestyle LO
15.30 - Blind card
En gedurend de gehele dag is er een bingo.

Sneak van de sketch.

Sneak van de workshop gemaakt door Angela
Mijn sneak voor de workshop van Angela
 
Mijn sneak voor de blind card 
Sneak Free style lay out 
bedankt voor het bezoeken van mijn blog en kom gerust eens aan op het forum van Dolls & Dceorations
en neem eventueel deel aan diverse leuke dingen die we er neer zetten atctjes, wedstrijd, swaps etc.
Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Zo, jij hebt hard doorgewerkt zeg!! Hihi... Het is dus allemaal gelukt?
    Je kaarten vind ik ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal leuk uit, en ik ben ooit aangemeld op het dollsforum, maar het lukt me niet meer om er op te komen............misschien toch nog eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...