zondag 3 april 2011

Online crop dolls & Decorations forum

Zo we zij begonnen dit bericht wordt ver de hele dag verder aangepast
Angela heeft ene zeer mooie sketch voor ons gemaakt en dit is mijn uitwerking



om half 12 starten we met de kaarten lift
Heb 3 kaarten uitgekozen van Anja, Monique en Rieni en uit alle 3 de kaarten moet je iets nemen
en daar je eigen kaart mee maken Anja, Monique en Rieni bedankt dat ik een kaart van
jullie mocht gebruiken hiervoor.

ANJA`S KAART

MONIQUE`S KAART 
RIENI`S KAART 

MIJN UITWERKING VAN DEZE 3 KAARTEN; heb van Anja`s kaart de rondjes en de vlinders genomen.  Van Monqiue`s kaart het craft cardstock en een embossingstans en van Rieni`s kaart heb ik de kleuren en knoop met touw gebruikt.

WORKSHOP VAN ANGELA
zie dolls forum dit is wat ik ervan heb gemaakt


SPEEDSCRAP

laat je inspireren door deze album van blof

Mijn uitwerking lekker geglimmerd met dank aan Berdien Weideveld
Had toevallig een foto liggen van dylan met 3 vrienden tijdens een optreden van de heideroosjes.


Maak een Freestyle Lay out


En als laatste van de dag de blinde scrapkaart.

Mijn uitwerking




Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...