woensdag 6 april 2011

extra challenge Lay Out en kaart

Op het scrapotheekforum heeft Monique vanmorgen een extra opdracht geplaatst die helemaal mijn ding is lift deze lo ondanks dat ik zeer moe ben van mijn luchtweginfectie heb ik hem toch snel gemaakt maar ga zo naar bed ben doodop, maar moet toch even wachten oa; op de droger en wasmachine want die doen
dat niet vanzelf, helaas.

Mijn uitwerking

En net nog de kaart van dezelfde lay out gelift die gaat morgen ook meteen op de post,
helaas is de bus nu al gelicht dus moet het maar wachten tot morgen. Monique onwijs
bedankt voor deze inspiratie.



Groetjes, Yvon

6 opmerkingen:

  1. Zoo tis echt bijna een kopie, erg leuk hoor. Ik ben er ook druk mee, maar nog niet zover.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke lo met een hele leuke titel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ,ik kom 'm even in het groot bekijken :)
    Mooi lootje heb je ervan gemaakt ,mooie kleuren ,leuke titel ....en je hebt het kaartje ook al af !!!!!!!
    Jij hebt de vaart er goed inzitten :):):)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...