zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011 sloop bejaardentehuis Nederweert

Ben vanmorgen toch evengoed naar intratuin geweest ontbijten zit sinds donderdagavond niet zo lekker in mijn vel of het door de pijn komt of hoe en wat weet ik dus niet. Petra is bij haar dochter in Den Bosch en ik had zoiets kan wel de heel dag thuis zitten en hangen maar kan ook even gaan ontbijten. Super gezellig geworden want ik trof er de buren van Petra, Margot en Hans was net klaar met mijn ontbijt en toen hebben we samen nog wat kopjes koffie gedronken was rond 12 uur weer thuis maar onderweg heb ik een mooie foto geschoten heb mijn camera geregeld bij me voor leuke kiekjes en ik zag dat de molen op Roeven (Nederweert) mooi versierd was voor Koninginnedag. Dus toch de auto maar even aan de kant gezet nu de molen zo mooi opgeknapt is vindt ik het toch al ene plaatje maar vandaag was de molen helemaal mooi.
Photobucket

Roeven / Nederweert






Gisteren wat foto`s gemaakt van het bejaardentehuis wat ze aan het slopen zijn toen ik klein was, heb ik er vaak gespeeld het lag achter onze achtertuin ik kan me de notenboom die er stond nog goed herinneren erlangs langs de huishoudschool en beide waren zeer leuk om te spelen wat natuurlijk verboden was daarom des te leuker, helaas sinds begin april zijn ze aan het slopen dus dat was toch wat foto`s waard.






Groetjes, Yvon

5 opmerkingen:

  1. Dat zal je dan best wat doen Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, en die molen is idd een pláátje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, we kunnen elkaar de hand schudden.... Wel gave foto's hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige foto's heb je gemaakt.
    Van de bejaardentehuis blijft toch een herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam toevallig op je blog, omdat ik op Nederweert klikte. Ben zelf pas blogger geworden....
    Mooie foto's van St.Joseph. Ben zo vrij geweest enkele te kopiëren. Bedankt hiervoor!
    Ook voor mij vol herinneringen...

    Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...