maandag 11 april 2011

DutchcardLovers #88 en enkele scrapwerken

Zo het is weer tijd voor een update, o.a. van het blog van de DutchCradLovers, afgelopen zaterdag was het alwer de #88ste challenge, wat gaat dat snel.

Marianne had een leuke opdracht bedacht en dat was maak een mannenkaart maar dan niet in de standaardvorm.
Dit was een super leuke uitdaging en ik heb er een giletje van gemaakt.

Heb gebruik gemaakt van kraft cardtsock, stempels en papier van Graphic45



De sponsor voor deze week is crea-uniek. Neem maar eens een kijkje op het blog wat voor prijs ze hebben.



Gisteren heerlijk wezen scrappen bij Marjan in Tiel met 12 meiden, wat was dat gezellig op naar de volgende crop die in mei bij MaaikeD is o wat heb ik daar al zin in, maar dat is dus nog even wachten, was een gezellige en ook nog productieve dag,Gelukkig tussendoor niet hoeven te gaan liggen Mijnheer prednison begint zijn werk te doen, yes lang leve de prednison za ik maar zeggen echt een paardemiddel waraom was ik nu ook zo eigenwijs om dit tegen te houden, maar dat zal ik vanaf nu niet meer tegen houden, hoewel ik flink vocht vast houden in mijn enkels/benen, maar als het daar bij blijft.

Zaterdag had Monqiue nog een leuke sketch geplaatst op het forum en dit is mijn resultaat, supergave
sketch was dit, de foto is gemaakt toen Dylan 18 jaar werd dus op 18 maart 2011.

Mijn uitwerking gemaakt van oudere lijnen van Basic Grey

De titel komt omdat dit dylan`s favorite skateplek is in de buurt wel in weert maar hier staat
 tenminste een half pipe.

Verder nog een lo gemaakt van een sketch maar ik weet niet meer waarvan die sketch was?
Maar de foto`s zijn van afgelopen zomer met Petra in dordrecht vanaf de boot genomen.


Dan een kaart van 3 kaarten van het blog van Anja, Monique en Rieni voor het Dolls en Decorations forum. Had er vrijdag 3 kaarten geplaats en de bedoeling is dat je van alle kaarten minimaal 1 item neemt en die op je kaart verwerkt ben er nog niet geheel tevreden over misschien maak ik hem wel opnieuw.
En dan nog wat paaskaarten gemaakt waarvan de onderste voor een challenge is


bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog en hoop dat jullie ook weer inspiratie op doen net als ik

Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer mooie layouts en kaarten gemaakt Yvon, ik vind die layout van je zoon helemaal geweldig !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JIj bent flink aan de scrap geweest. Leuke lootjes en kartjes.
    En wat een aparte sketch, en wat een leuk lootje heb je er mee gemaakt. geweldig!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...