zondag 17 april 2011

Quotes miniboekje, 2 kaarten gemaakt en 1 gekregen Funny & spring gemaakt

Op de online crop van Dolls & Decorations 3 weken geleden heb ik uiteindelijk een vriendinnen quote boekje gemaakt, afgelopen week nog 1 kaart gemaakt voor de binnen en buitenswap op het Dolls & Decorations forum voor Miranda en ik kreeg een mooie kaart van Heidi terug. tenslotte gisteren nog een kaartje gemaakt voor de hulp die dinsdag jarig is dus die wordt morgen gepost.

Vriendinnen quotes boekje












Deze binnen/buitenkaart heb ik voor Miranda gemaakt 




Deze binnen/buitenkaart kreeg ik van Heidi, bedankt een super leuke kaart. 



deze kaart heb ik gisterenmiddag nog gemaakt voor de hulp die dinsdag jarig is 

Net nog snel na het eten de weekeind sketch van de kaart en lay out gemaakt die ik op
het Dolls & Decorationsforum had geplaatst. de sketches zijn afkomstig van twisted sketches.


Funny, deze titel slaat op Fellow met kerst had hij een heus kraagje met strikje om en hij vindt alles wel prima.

en de sketch van de kaart met uitwerking

 Groetjes, Yvon

3 opmerkingen:

  1. Wauw Yvon wat ben jij productief bezig geweest zeg, super gaaf allemaal.
    Het boekje vind ik erg leuk en je kaartjes ook, vooral de binnen buiten kaart vind ik gaaf, zal mijn naamgenoot wel erg blij mee zijn.
    Je Lo is ook erg leuk en Fellow ook.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé dinnetje,

    Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt, vooral het vriendinnen quotes boekje.......waarvan ik nu de ,,eigenaar,, ben.....thanxs.

    Knoef van je dinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...