zondag 1 mei 2011

Pasen voorbij, hier nog niet

Heb de gekregen paaskaarten van de swap en die ik zo heb gekregen in de keuken in mijn hart hangen maar voor de foto er even uit gehaald. En ze blijven nog wel even hangen ziet er zo vrolijk uit.

Deze kaarten kreeg ik namens de swap op het scrapotheekforum.

De bovenste is van MaaikeD, ScrapMiranda
Marscha en Tamara

Deze kaarten kreeg ik van hele lieve meiden die niet meededen of neit in mijn groep zaten 
Monique (stond op de slaapkamer toen Johan en ik daar in het B&B zaten, zo lief en mooi
Dorine  en Hetty.

Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog
Groetjes, Yvon

2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes allemaal!
    Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaartjes heb je gekregen!
    Ik ga eens even verder op je blog snuffelen.
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...