zaterdag 7 mei 2011

Verjaardagskaartje en vervolg sloop bejaardentehuis St-Joseph

laatste verjaardags kaartje voor mei.


Gisteren weer foto`s wezen maken van de sloop van het bejaardentehuis in Nederweert, wat gaat dat snel zeg denk dat er over een dag of 3 niets meer staat van dit deel.

6 mei 2011










7 Mei 2011 vanmiddag nog even terug geweest om deze 2 foto's te maken


Heb de foto`s voorzien van een watermerk, mocht je ze ergens voor willen gebruiken dan a.u.b. de bronvermelding erbij zetten dat zou ik op prijs stellen ik steek er tenslotte redelijk wat tijd en energie in om deze foto`s te maken, bedankt
Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon,

    Nog even reageren op jouw vorige reactie.(Mijn mail is denk ik niet doorgekomen.)
    De gekopieerde foto's waren alleen voor privé-gebruik. Mijn schoonmoeder heeft haar laatste jaren daar gewoond. Ze is afgelopen oktober plotseling gestorven.
    En ja, geboren en getogen Nederweertse.

    Groetjes,

    P.s. De tweede reeks foto's: Heel erg kunstzinnig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,

    Prachtige kleurencombinatie gekozen voor het verjaardagskaartje. Echt heel mooi.

    Mijn mailadres maak ik op mijn blog liever niet bekend. Had "beantwoorden" gedaan op jouw mail, maar dat komt blijkbaar niet aan.

    Gr Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je foto's online wilt delen, maar met enkele uit jouw eerste reeks heb ik wel voldoende.
    Het gaat tenslotte om de herinnering.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Yvon. En de foto's zijn eigenlijk heel ontluisterend. En toch heeft het wel wat he...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...