vrijdag 3 juni 2011

Eindelijk weer wat gescrapt

Amy is vanaf vandaag 22 jaar en heb deze vlaggenlijn voor haar gemaakt met veel pijn heb sinds bijna 3 weken last van mijn nek, wat doorstraalt naar mijn handen gelukkig ben ik nu zover dat alleen mijn rechter elleboog/hand nog teveel pijn doet vandaar dat ik weinig online ben geweest en dus veel gelezen heb (helaas kreeg ik dit na een oefening bij de therapeut dus ben bij haar ook 2x extra op bezoek geweest, dus die oefening doe ik niet meer zoals je zal begrijpen).

De verjaardagsslinger voor Amy



Deze kaarten en lay out s heb ik begin mei nog gemaakt, maar nog niet laten zien.

Condelancekaart 
Kaart voor een kartenswap thema bloemen en vogels 


Hollands next topmodel 
heerlijke strand lay out 
enkele opkikkerkaartjes 
de verjaardagskaart voor Johan met dank aan Chantal voor
de afbeelding en het inkleuren ervan 
bedank kaartje 

Groetjes, Yvon

6 opmerkingen:

  1. Allemaal zo leuk!! Maar je slinger vind ik helemaal geweldig. Ik ben jarig op 25 januari :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige slinger en andere creaties. Ik ben geen fan van die stempeltjes van de kaart van Johan, maar verder, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf zeg! de slinger, de hondenlo en het 4 U kaartje zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke slinger heb je gemaakt. En natuurlijk gefeliciteerd met Amy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je dochter Amy!
    Gelukkig heb je toch mooie dingen om te laten zien.
    Ik kom hier even kijken hoe het met je gaat Yvon. Begrijpelijk dat het stil is op het forum nu jij zo'n nare klachten hebt. Hoop dat je er heel snel van af bent en weer mee kan doen.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yvon uiteraard nog van harte gefeliciteerd met Amy en wat een super slinger heb je gemaakt zeg. Ook je layout en kaartjes mogen er zijn. Eentje heb ik zelfs van dichtbij mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...