woensdag 22 juni 2011

Best of Show

Best of Show deze lay out heb ik net gemaakt op het blog van Scrapdelight stond ene leuek uitdaging gebruik ponsen. Tja en op ponsen ben ik dol op dus aan de slag.
Dit was dus de opdracht.


En dit is wat ik ermee heb gedaan.
Gebruikte materialen:
gebroken wit cardstock, designpapier van My Mind`s Eye (Stella & Rose),  brads van Crate paper, bruine perlpen, bruine fineliner rode inkt en een rolletje van toiletpapier waarmee ik heb gestempeld, stans van Tim Holtz:Gears en de ponsen Martha Steward: bangle chain trim en van
EK Succes: Fancy Flight.

Bedankt voor je bezoek op mijn blog
Groetjes, Yvon

6 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,

    Een heel leuke "open" kaart is het geworden, als je begrijpt wat ik bedoel!!!
    Ik hoop dat jij ook "best of Show" wordt, en de cadeaubon binnen sleept.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super idee! Heel mooi geworden! Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan Yvon, blij weer wat van je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk :D en mooie ponsen heb je gebruikt!

    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...