vrijdag 18 maart 2011

YESSSS Dylan is 18 jaar

Wie had dat 18 jaar geleden verwacht dat dat kleine mannetje zo uit zou groeien tot zo`n grote vent (zelf zijn we maar allebei 1.62) Dylan ongeveer 1.75 dus de grootste in huis. nou vanmorgen nog een oudergesprek gehad wat wel meeviel maar hij zal wel voor 2 vakken was het meen ik iets harder eraan moeten trekken ze waren zo wel hele tevreden over hem. Tja en nu is hij waarschijnlijk ergens in de city aan het rondscheuren want om 15.40 uur was de leswagen er moet goed opletten dat ik zometeen nog wat foto`s kan maken, Amy mocht toen meteen achter het stuur en Dylan niet dus nog gene autofoto`s maar wel foto`s die ik vroeg in de middag van hem heb genomen op de skatebaan in Weert, waar hij regelmatig gaat skeeleren. Gelukkighad ik er 80 geschoten want ze zijn lang niet allemaal gelukt het miezerde wat helaas, maar heb toch enkele zeer leuek foto`s kunnen maken die ik wel lekker kan scrappen. hieronder staan er enkele.





Bovenstaande foto is wat bewerkt was te licht dus richting
Andy Warhol gegaan. Heeft zo wel wat

Hier gleed hij van de stang af.

Boven staande foto heb ik ook iets bewerkt .


bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog


 Groetjes, Yvon

4 opmerkingen:

  1. Gave stoere foto's yvon.
    Gefeliciteerd met dylan .

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stoere gozer zeg, dikke proficiat! En gelijk op rijles, jaaj dat moet er van komen hé!
    Mijn dochter wordt in mei 16 en dus 16.5 als in november vervroegd met rijles begonnen mag worden, heeft zij even mazzel het schijnt namelijk door te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leve de digitale camera! Leuke foto's Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...