dinsdag 24 maart 2015

Verjaardags kaartjes gemaakt


Zo, ik ben weer thuis van 4 dagen Veluwe. heerlijk op pad met 3 vriendinnen, een werkweekend/ scrap dus. Heerlijk genoten eerst van een heerlijke lunch bij van der Valk in Uden. daarna door naar Rabbit Hill op de Veluwe. Begonnen met een heerlijke latte macchiato en toen op naar het huisje, na wat passen en meten pasten de tafels in het huisje. Bedje opgemaakt en aan de slag.
Maaike  had een geweldige tutorial voor ons gemaakt van ene fotofolio, (nu kunnen eindelijk mijn Denemarken foto`s van 2003 gescrapt worden, Bloos, bloos.
Zaterdagmorgen even geshopt bij scrapbook Atelier in Klarenbeek, wat papier gekocht voor weer een album van ???Is namelijk een verassing.
Daarna flink aan de slag, zondagavond na het eten ben ik gestopt met scrappen want mijn nek en rug deden inmiddels zo`n pijn, maar het bleef evengoed hartstikke gezellig, dus de nodige molletjes ingenomen afgelopen weekend, maar ja dat weet ik van te voren. Vanmiddag weer naar d efysio geweest die hard heeft moeten werken aan mijn rug en nek.
Het toilet bij van der Valk in Uden, daar werd je bespied door een lekker ding!!!

Deze is alvast voor pasen!!!

Maar vandaag heb ik maar wat verjaardagskaartjes gemaakt er komen namelijk de nodige jarige aan.
Het eerste kaartje heb ik gemaakt voor het blog van SU-per Challenge de challenge was, "met stippen"en de tweede kaart is gemaakt voor de challenge van Utopia de challenge daar was een kaart met wit en èèn kleur.

Deze kaart is voor het SU-per challenge blog , kaart met stippen.

 Deze kaart is voor het blog van Utopia, een kleur met wit gecombineerd.
Lieve Groet Yvon...

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Yvon en ik ben benieuwd naar jou fotofolio. ;) Super dat het weekend zo geslaagd was, de pijn iets minder maar lang leve de medicijnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit Yvon, fijn dat jullie een top weekend hadden !!
    Ook goed dat er fysiotherapeuten bestaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes! Fijn dat je meedoet bij Utopia Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes en wat kun jij weer terugkijken op een leuk weekend, de volgende keer weer een keer in de buurt van Twente...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben je hier en daar al tegen gekomen met challenges waar ik ook aan meedoe en ik heb leuke dingen gezien. Ik ga je volgen!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje, dankjewel voor je deelname aan de Utopia challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Utopia challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook namens SU-per challenges bedankt voor je bijdrage. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes! Leuk dat je meedeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaarten weer geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...