zondag 1 maart 2015

Mooi Kiekje & Happy Birthday kaartje

Druk dagje gehad vandaag, nu doe ik ook niet veel meer, want natuurlijk te lang doorgegaan , resultaat mijn nek en bovenrug beginnen weer flink pijn te doen. Dus snel alles op mijn blog gooien en klaar is kees.
Vanmorgen begon ik met de vaatwasser uit te ruimen en aansluitend een halve keuken afgewassen. Tijdens het uitruimen van de vaatwasser viel me ineens dit op. We hebben gelukkig nog zo`n ouderwetse muurkast in ons jaren 60 huis, en die hebben we toen we hier kwamen wonen niets aan gedaan zelfs de planken hebben we oranje gelaten en de muur daar zit geweldig vintage bruin behang tegen (gelukkig ziet de buitenkant er moderner uit). Of gelukkig dit heeft eigenlijk ook wel wat. Maar ik dwaal af. Voor het keukenraam hangen 2 kristallen en een ervan was gedraaid en daar scheen de zon dus op en dat gaf dus deze foto als resultaat, vond het zo mooi dat ik er dus meteen een foto van wilde maken, tja iedere gek zijn gebrek denk ik dan, maar.
Verder een verjaardagskaartje gemaakt, zodat ik weer wat voorraad heb. Deze doet natuurlijk weer mee aan het blog van Su-per Challenge, waar er weer ene kleuren uitdaging was, gebruik een of meerdre kleuren uit de serie Brights.
Ik heb gekozen voor de volgende kleuren uit deze serie, Bermuda Bay, Daffodil Delight, Pumkin Pie, Old Olive en Melon Mambo, helaas viel er een druppel op mijn blendabilities, net op de geit zijn oor, toen ik het afdrukje bijna ingekleurd had, maar het is niet zo dat ik het heel storend vindt. 

Lieve Groet Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Die stempel..... Soms vind ik het wel jammer dat ik geen heil zie in het zelf maken van kaarten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke club heb je gemaakt !
    Super gaaf !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje is dit en wat een leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon, wat een leuke vrolijke kaart is het geworden. Ik vind deze stempel steeds leuker worden. Bedankt dat je hebt meegedaan bij SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Yvon wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Dank je wel voor het mee doen met de SU-per Challenge groetjes Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke kaart Yvon! Heel leuk gedaan! Erg gave stempel ook, bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je foto is mooi! en je kaartje superleuk! En acht die geit heeft gewoon met z'n oor tegen een muur aangezeten joh, haha. Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...