zaterdag 21 maart 2015

Cadeauzakjes

Als jullie dit bericht lezen zit ik heerlijk op de veluwe, met 3 vriendinnen.  Een lekker scrapweekend, waarbij we een fotofolio gaan maken, wat door Maaike is gemaakt, speciaal voor ons heeft ze er een tutorial van gemaakt. Als je op haar naam klikt zie je wat wij (Dorine, Karin en ik aan het maken zijn). Dus ik dacht ga nog wat leuks maken voor de meiden als kleinigheidje. Wat ben ik toch blij dat ik in december een workshop heb gevolgd cadeautjes inpakken bij Lot Gommers, zodat ik deze leuek zakjes kon maken, het papier wat ik gebruikt heb zat als vul middel bij de stampin Up bestellingen, helaas is het vanaf nu plastic vulling geworden, jammer. Het verpakte zeepje en de knijpers komen ook bij lot vandaan uit haar winkel Streepjes en Ruitjes. Het Twine en washitape komt uit eigen voorraad, net als de stansjes uit zwart cardstock zodat die eventueel te gebruiken zijn in het foto folio wat we aan het maken zijn.

Fijn Weekend Liefs,  Yvon....

3 opmerkingen:

  1. Nogmaals veel plezier en leuk die zakjes!
    Ik ga naar mijn werk 😜😜😜😜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Geniet met zijn allen, het weer is toch hopeloos dus lekker binnen frunselen en zwetsen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...