vrijdag 13 maart 2015

My Music #11


Yeah, it`s friday, dus weer tijd voor een riedeltje muziek. Deze keer kan ik een favoriete artiest van mij laten horen want zei valt onder deze categorie. Heb naar haar leren luisteren, door Johan eigenlijk die haar muziek van het begin af aan al mooi vond. Toen ben ik maar eens wat beter gaan luisteren en ja vanaf toen was ik ook dol op haar geluid. Wie , nou gewoon "Oet Tweante",Ilse de Lange, de menige zullen wel verdeeld zijn over haar maar ik vindt ze een top artiest, met haar mooie stem. Ik kies haar eerste nummer waarmee ze echt doorbrak in Nederland in 1998 van het album "World of Hurt" I`m not so tought. Wat ook wel op mijn Nederlandse taal lijkt, haha, geef mij maar dialect, gaat me beter af, denk alleen dat ik dan niet veel bloglezers meer bereik.

Lieve Groet en een Fijn Weekend Yvon....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...