vrijdag 13 maart 2015

Streepjes en Ruitjes en Klein Detail

Zo, vanmiddag weer eens heerlijk wezen neuzen bij Streepjes en Ruitjes en Klein detail. bij de creatieve ladie`s. Wat is het daar toch een gezellige kleurrijke boel. Kopje thee erbij, even rondsnuffelen en natuurlijk niet met lege handen naar buiten gaan. Ik zag me daar toch weer wat moois wat ik echt niet kon laten liggen, 3 blauwe ballen, die nu op mijn vintage rekje liggen te pronken, net als het flesje. Ben helemaal Happy met dit gezellige en o, zo leuke winkeltje in Nederweert. (Met de grootste pinautomaat die er in Nederweert bij een winkel te vinden is, haha.

Geniet van je weekend, Liefs Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een gave vintage spullen Yvon. Daar wil ik ook wel eens snuffelen in de winkel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom maar een keer op een donderdag of vrijdag naar nederweert, haha

      Verwijderen
    2. Snap dat je hebt genoten !
      Ziet er allemaal goed uit !
      Ik ga graag naar de kringloop !!!!!!
      Is wel iets andes, maar leuk om te snuffelen.

      Verwijderen
    3. is ook heel Leuk Ineke, al zijn die er hier niet veel moet ik echt naar de stad Weert.

      Verwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...