maandag 9 maart 2015

Thanks

Dit kaartje heb ik gemaakt afgelopen zaterdag bij Maaike, toen Dorine, Karin en ik zei de gek bij Maaike aan het croppen waren. was als vanouds weer reuze gezellig. het papier komt uit de paperpad van studio Light, zo mooie paperpads zijn daarvan te verkrijgen.
De stempels, inkt en embellishments zijn natuurlijk van Stampin Up. Heb gebruik gemaakt van de leuke  sketch van het blog van SU-per challenge #79 en zo kwam ik tot deze kaart. het was deze sketch die me aanzetten om deze kaart te maken.



Lieve Groet Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Yvon, leuk zoals die zonnestralen achter het rondje vandaan komen. :) Gezellig hé zo'n dagje croppen . :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een cute kaartje, leuk met die flapjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...