dinsdag 17 maart 2015

Happy Birthday

Oôs leëf, kleÎn Menneke waat inmiddels groêter is dan os, wurdtj merge de 18de, 22 jaor.
Dillie Prefisjat en eine schoeêne daag.
(Vertaling voor de niet limburgers, haha)
Ons lief, klein mannetje, die inmiddels groter is als wij, wordt morgen 18 maart, 22 jaar.
Dylan Proficiat en een mooie dag.

Deze verjaardagskaart voor bovenstaand persoon doet meteen mee met Challenge #230 bij de Dutch Card Lovers, heb de sketch wel een slag gedraaid, zodat ik met de tekst Happy beter uitkwam. Het gaat om onderstaande  sketch.
Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon Yvon! Hij krijgt in ieder geval een gaaf kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je grote zoon, het gaat te hard eigenlijk, hè? Deze kaart voor hem is top, leuk dat je de tekst eruit stanste en het turquoise erachter, mooi diepte effect. Dank voor het weer meedoen met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lol...ik wilde net zeggen kan je ook Nederlands praten....hihihi....Gefeliciteerd met Dylan. ;) En je kaartje is weer super! :)
    Leuk dat je met ons meedoet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik dacht gooi er eens een dialect slag tussen, maar wel vertaald haha

      Verwijderen
  4. Hi,hi, ik kan het wel lezen hoor.....Heel erg leuk gedaan Yvon hier is vandaag een jarige Emy word alweer 18 jaar. Leuk dat je weer hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...