zondag 15 maart 2015

Happy Day


Weer een leuke challenge op het blog van SU-per Challenge #80. Ben dol op dit blog met hun leuke challenges. deze keer was de opdracht CASE it!! Dat wil zeggen gebruik de sketch, kleuren, embellishments of de stempels van deze kaart. Hieronder zie je de kaart die je moest CASE`n, ik heb gekozen voor de sketch omdat ik die zo mooi vond.

Dit is mijn uitwerking, heb getwijfeld of ik deze stempel set aan s=zou schaffen, maar hij is zo cute, nu al geen spijt van. (1x gebruikt) haha.
Lieve Groet Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Yvon en deze set is idd erg cute. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh hij is inderdaad te lief, mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed dat je de set hebt aangeschaft, Je hebt er een bereleuk kaartje mee gemaakkt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Yvon, stempel is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk geworden Yvon! Erg schattig beertje! Bedankt voor het casen van mijn kaart bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Yvon ! Leuk dat je weer meegedaan hebt met SU-per !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...