vrijdag 20 maart 2015

My Music #12


Joepie, het is vrijdag en ons meiden/vriendinnen weekend begint vanaf NU, maar het is ook vrijdag muziekdag en deze dag staat in het teken van Dance. Bij Dance denk ik meteen aan de inhuldiging van koning Willem Alexander en koningin Maxima en dus Armin van Buuren. hoe het koningspaar tijdens hun boottocht over het ij, aanmeerde bij het podium van Armin van Buuren. terwijl ik dit typ
( ja sorry een week eerder, voordeel van je blog in kunnen plannen op data) heb ik Armin van Buuren op de achtergrond aanstaan en krijg wederom kippenvel aan dit mooie en spontane moment van ons koningspaar. Niet dat ik zo Konings gezind ben, maar het is gewoon een spontaan stel.

Als je liever de originele videoclip beluisterd , luister dan naar deze clip van Armin van Buuren en Trevor Guthrie.

Ben dus een weekendje weg met Dorine, Karin en Maaike, niet zomaar een weekendje , nee ben je gek een scrapweekend. Maaike heeft ene geweldig fotofolio voor ons bedacht wat we alle 3 gaan maken, onder begeleiding van de juf zelf. Heerlijk hopelijk is het mooi weer zodat we ook wat van het mooie weer kunnen genieten.

Fijn Weekend en hopelijk zonnige Groetjes, Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Wens jullie een super fijn en creatief weekend toe, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep helemaal eens, blijft leuk om terug te kijken!!

    Fijn weekend dames!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...