dinsdag 3 maart 2015

Vandaag een kiekje en een kaartje

van mijn mooie roos, uit mijn boekte met witte rozen wat ik mezelf afgelopen zaterdag cadeau heb gedaan, bijna iedere zaterdag of mijn bloemen moeten er nog goed bijstaan. En ik blijf bloemen fotograferen leuk vinden, dat scheelt ook.

En vanmiddag nog een kaart gemaakt voor de challenge bij de DutchCardLovers #229, de opdracht was gebruik alleen maar tekst stempels of dies op je kaart, ik heb dus gebruik gemaakt van een embossingmal met letters (van letters maak je woorden, haha) en een tekststempel.

Lieve Groet Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Prachtige foto en wat een gave kaart, Yvon! Heel leuk dat je weer meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top! Helemaal goed al die letters! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk Yvon, mooie kleurencombi. :) en super leuk dat je meedoet met ons. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje en wat slim bedacht zo, mooie foto ook, witte rozen zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tekst-kaart Yvon!
    Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekstkaart hoor Yvon en mooie roos ook. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...