zondag 19 januari 2014

Vandaag veel gemaakt en nog een afzakkertje

Maaike had op het heppiescrapforum een cybercrop georganiseerd en die was geslaagd dat kan ik je zeggen van de 25 opdrachten heb ik er 14 gemaakt. En dat op 2 kaarten en 2 lay out`s, knap vond ikzelf , op ene LO zelfs 7 opdrachten, vraag me niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar het lukte, gewoon. De eerste opdracht was een songtekst van Pharel, Happy, alles stond ook in het teken van Happy/heppie.
Daar heb ik because I'm happy van gebruikt,  nr 15 een dier en 24 zo`n mooie blij gedicht moet gebruikt worden. Bij fellows foto het is net zo`n lachende hond hier en let vooral op de rechterbovenhoek, toepasselijker kan niet. Dit vindt ik ook meteen het mooiste wat ik gemaakt hebt komt ook door het papier wat ik in het najaar gescoord heb bij de craftory, uit de opruimings bak want het is al ene oudje maar hij blijft schitterend. 


Dan twee kaartjes de eerste met nr 9 een valentijnskaart.

 Dan de tweede kaart maak een iets en laat je inspireren door de film Happy Feet, gebruik als tekst HAPPY BIRTHDAY en als laatste heb ik gebruik ene gehaakte bloem gedaan.

Dan het laatste wat ik deze dag heb gemaakt is wederom een lo van ons vorige scrapweekend afgelopen najaar. kijk alweer uit naar het volgende nog 2 maanden wachten.Hier heb ik dus 7 opdrachten in verwerkt namelijk.
De sketch nr 5,11, blije mensen inspiratie foto, 12 de kleuren van de happy meal, 13 een feestje is voor mij niet een verjaardag maar een weekendje weg met vriendinnen om te scrappen-beppen dat is voor mij een groot feest, 16 dit is de ultieme vakantie, 19 tag met quote, 25 thema happy girls. 

Dus al met al een zeer productief dagje geweest, nu de beentjes omhoog en naar boer zoekt vrouw kijken.

Nu net nog een afzakkertje gemaakt dat wil zeggen gewoon een kaartje voor Amy ze vroeg om ene kaartje voor in haar kaartenstandaard met Fellow erop. Aangezien ik toch nog niet kan slapen, heb ik dit kaartje nog gemaakt in haar kleurtjes.

Creatieve Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Nou, zeg Yvon wat een stoere productie! Jouw hond vind ik een topper, iedere keer als ik naar je blog ga zie ik hem/haar/ wij hebben een mix tussen kern en tsitjoe, weet eigenlijk niet hoe ik het moet schrijven !!! Groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke, Dit is de hond van mijn dochter, maar voor mij een geliefd scraponderwerp. Hij heet Fellow en op de LO rechtsbovenaan stond op het papier "There was one wonderful little fellow"dat klopt als een bus.

      Groetjes yvon

      Verwijderen
  2. Wat ben je toch heerlijk actief Yvon en wat en pracht creaties heb je weer gemaakt. Erg leuk lootje en die titel van Heppy Girls.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie Yvon, super leuk !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave lo's en kaarten heb je gemaakt! zeker leuk die tekst op de eerste lo, goed gevonden! en dat papier heb ik ook nog liggen, ik zie dat je de bloemen hebt uitgeknipt, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje Yovn, jij bent wel heel erg productief geweest, de 1e LO van Fellow, wat grappig en die LO van jullie scrapweekend heel mooi, je kaartje gebaseerd op happy feet vind ik ook al zo mooi. Heerlijk om jou weer zo in de scrapmodus te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...