vrijdag 24 januari 2014

Muzikale Vrijdag #44 en kaartje gemaakt


Provincie Friesland, is vandaag aan de beurt, een mooie provincie met zijn vele meren en Friesland is natuurlijk zeer bekend vanwege zijn elfsteden tocht. Heb bewust ene foto gekozen van de elfsteden toch van 1963, (was toen nog wel niet geboren, maar de film de hel van 1963 heeft veel indruk op me gemaakt). Wat een bikkels die daaraan mee geschaatst hebben. Bij Friesland denk ik ook meteen aan een van onze eerste vakantie`s samen (Johan en ik dus) samen met de tent, ik ging even naar het toilet en johan zou de tent alvast uit gaan leggen. Kom ik terug staat de tent met de luifel in de struiken. Dus weer afbreken en opnieuw plaatsen, moet er ook bij zeggen dat johan deze tent nog nooit had opgezet. Dit zijn van die leuke dingen die je altijd bijblijven.
Friesland doet me ook denken aan de voor mij bekendste band (denk wel van heel Nederland) en die ik ook nog heel mooi vindt en dat is de Kast natuurlijk.

Tja en welk liedje kies je dan vindt er zoveel mooi van hun, komt ook door de mooie warme stem van Syb v/d Ploeg. Ik kies voor In de wolken, omdat ik dit een geweldig mooi nummer vindt, mooi, rustig kortom dit nummer heeft het.

Vanmiddag nog ene kaartje gemaakt die ik mee laat doen op het blog van Mojo Monday, er stond weer een leuke sketch op.

Muzikale Creatieve Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. Lol, ik heb zelfs een cd van de Kast, maar geen idee of ik hem voor de muziek of zijn looks ooit gekocht heb ;-)
    Maar ze hebben wel een paar heel mooie nummers inderdaad!

    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...