donderdag 30 januari 2014

Muzikale vrijdag #45 en stampin Up demonstratrice



Alweer de 45ste muziekvrijdag wat gaat de tijd soms snel, ook alweer bijna een jaartje ouder. Vandaag is de provincie Zuid Holland aan de beurt. Bij Zuid Holland denk ik aan drukte in het verkeer, Scheveningen, paleis Noordeinde, het Binnenhof, maar bovenal aan het paleis van Escher, heb dit museum met Amy enkele jaren geelden bezocht en we waren beide onder de indruk van Eschers zijn kunstwerken, daarbij lag het ook nog eens heel mooi gelegen aan de Lange Voorhout, echt de moeite waard om te bezoeken als je in Den Haag bent.
Mijn muziek keuze is misschien niet echt voor de hand liggend maar eigenlijk mag deze Nederlandse zanger in mijn muzikale vrijdag niet ontbreken hij is zo bekend, denk wel bij iedereen. Het is namelijk Lee towers niet dat ik zo`n fan van hem ben maar 1 nummer heeft me altijd aangesproken van hem en dat is You`lle never walk alone. Had om te willen pesten eerst het Feijenoord liedje willen laten horen maar dat kan ik Josè echt niet aandoen, zo wie zo ik heb totaal niets met voetbal dus ga er mijn blog dan ook niet mee vervuilen.

Afgelopen dinsdag heb ik me ook aangemeld als demonstratrice bij Stampin Up en woensdag werd mijn startpakket al bezorgd, Yeah. Dus woensdag de rest van mijn nieuwe blog in orde gemaakt en kijken wat het wordt hoop op een succes. Maar dat is afwachten want er zijn al best veel demonstratrices er komen er steeds meer bij. Mijn nieuwe blog is HIER. Ik zou zeggen neem eens een kijkje want daar komen natuurlijk ook mijn nieuwste kaarten, lay outs en projecten met Stampin Up producten op te staan.

Muzikale, Creatieve groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Hey uhhh, grapjas, Feyenoordliedje? WTF denk je waar dit altijd wordt gezongen!! *kijkt boos* ...LOL Grapje!
    Lee = Feyenoord!!
    Dus ik klik hem niet aan, en daarbij hebben de Feyenoorders het van Liverpool FC gejat, gespeeld door Gerrie & The Pacemakers al in 1963 werd dit hun "volkslied" .... voor een non-Feyenoorder weet ik dat verdoeme ook nog, ik sla echt nutteloze info op dus ;-)

    Ga ff snuffelen op je nieuwe blog !!

    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon,
    Proficiat met je nieuwe Baan.Zal eens op je andere blog gaan kijken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, baan wil ik het echt niet noemen, bezigheidstherapie isceen beter woord

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...