zondag 26 januari 2014

Sisters

Gisteren uiteindelijk toch de blinde scrap lay out kunnen maken. De wat hoor ik sommige al denken. op het forum van HeppieScrappy was vorige week zondag een online crop, met 25 opdrachten. Eigenlijk 27 want er zat een blinde lay out en een blinde kaart, waar je dan een week de tijd voor had om die te maken. De blinde kaart had ik al gemaakt omdat die beschrijving van mijn hand af kwam. Dat lukt me dan weer wel, om tijdens het maken van iets een beschrijving te maken, maar andersom dus een
lay outr of een kaart maken naar aanleiding van een tekst dat kan ik dus echt niet. Mijn begrijpend lezen was op school dus ook altijd beneden peil. Daarom heb ik altijd al moeite met talen, behalve het dialect, maar ja dan leest bijna niemand meer mijn blog. Dus daar begin ik maar niet aan.

Dit is mijn poging om de blinde lay out te maken, klopt dus niet echt maar heb er wel een mooie lay out aan over gehouden, samen met mijn zus. de foto is genomen tijdens de bruiloft van mijn zus haar zoon Niels op 11-11-2011, vindt de kleuren combi ook zo geweldig van de foto met het papier.
 Enkele details van de Lo uiteglicht.



De blinde kaart hebben ze dus kunnen maken aan de hand van mijn geschreven tekst. Dit is mijn uitwerking van de kaart, dus zo moest hij worden gemaakt door de deelnemers.
Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. mooie LO, leuke foto met je zus en heerlijke kleuren. Leuke accenten met dat washi tape. Je kaart is ook een plaatje, erg mooi. Ik ben op zoek naar je andere blog, maar kan die niet vinden???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide creaties zijn heel mooi gemaakt Yvon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow mooie kaartjes! Leuke foto van jullie trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tssss.... de blinde lo van jou kwam heel erg dicht in de buurt van het origineel!!!! Muts! Dus hartstikke goed gedaan!!! Is mijn post eigenlijk aangekomen????

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...