maandag 6 januari 2014

SU-per challenge blog top 3 en Proud of You, SASSS 2

Yes, zie net dat ik bij het blog van SU-per challenge in de top 3 sta met mijn kaartje. Dus hierbij zet ik de blinkie in dit bericht. Joehoe...

Het was met deze kaart die ik op 13 december heb gemaakt voor onze dochter Amy.

Vanmiddag nog deze lo gemaakt, ben dan wel niet helemaal fit maar het slapen, doet me ook even geen goed. heb hem gemaakt naar aanleiding van de tweede SASSSop het sa forum. Gebruik een deel van de songtekst van Hanson met "MMMBop, heb er een verstopte journaling van gemaakt omdat hij persoonlijk is.
kijk en luister: http://www.youtube.com/watch?v=NHozn0YXAeE&list=TLS7t563HnkutwUuznJ8HRZJHKw8y6LrOb


SU-per "Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. En terecht, in de top 3, superleuke kaart yvon!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat Yvon, mooi kaartje en je LO is schitterend, heerlijk CAS zo op dat wit, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje en mooie Lo Yvon! Van harte met je top 3 plek!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...