vrijdag 10 januari 2014

Muzikale vrijdag #43


De tweede provincie van Nederland is Zeeland, een o, zo mooie provincie met de schelde bij Vlissingen waar je grote vrachtschepen, voorbij ziet varen of dat je ze zo kan aanraken. Middelburg de hoofdstad van Zeeland met zijn vele oude panden, maar vergeet ook Veere niet heerlijk nostalgisch of de wat kleinere dorpjes in zijn pracht en praal, kortom Zeeland is een geweldig mooie provincie, voor vakantie of gewoon ene dagje erop uit. Ja, ben erin het verleden heel wat keren geweest de eerste keer weet ik nog zal begin jaren 80 zijn geweest met mijn ouders een vriendin en mijn zus en haar man allemaal in tentjes wat een heerlijke tijd was dat toen. Was dan ook dol op kamperen.
Maar genoeg we zouden het hebben over muziek uit zeeland, tja volgens mij de meeste bekende band en liedje van Zeeland. Blof met de Zeeuwse Kust, daar hoef ik niet lang over te twijfelen. 
Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. Yay, toen waren ze nog puur en gewoon, toen was hun muziek ook beter dan nu, maar dat is mijn bescheiden mening ;-)
    Mooie herinneringen heb je in ieder geval!!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig nummer, en wat fijn dat je zulke leuke herinneringen hebt aan deze provincie. Waar ik trouwens zelf maar 1x ben geweest :). Maar dat zal wel komen omdat ik zelf ook aan het strand woon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...