zondag 12 januari 2014

Twee berichten op 1 dag , een witte kaart en SASSS 3 LOVE

Mijn tweede blogbericht voor vandaag. Op het forum van SA was de kaarten opdracht maak een witte kaart en dat is nu net iets wat ik heel leuk vindt. Moet zeggen dat ik hem heel mooi vindt, ben dol op witte kaarten.

Love You More, deze lay out is gemaakt als 3de SASSS via het sa forum het liedje van deze week is
From Sarah wit Love door Sarah Connor. Heb het woordje LOVE gebruikt uit dit liedje.
kijk en luister; http://www.youtube.com/watch?v=L9R2A3gNkpk
Creatieve Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooi die witte kaart, hoe kan wit op wit toch zo mooi zijn, ga ik ook eens proberen. En je LO vind ik ook prachtig, leuk hoe je die rand hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...