woensdag 1 januari 2014

Everbody be Glad SASSS 1

Zo, mijn eerste lay out van dit jaar is een feit. O, wat was dat weer eens leuk om te doen geen moet werk, maar omdat ik er zin in had om dit te doen. Deze lo is gemaakt met Stampin Up spullen, die lagen toevallig nog op mijn bureau. De foto is van de fotosessie die van de zomer is gemaakt bij het brommer museum in Ospel, wij als gezin de Heuga`s.

Sasss1, wat is Sasss scrappen naar aanleiding van een stukje of woord uit een liedje, deze week is dat The Wiz - A brand new day. Kijk en luister: http://www.youtube.com/watch?v=zy8dUJEOqos

Gebruikte materialen: wit cardstock, pearls green (kaisercraft), letters van Jilly Bean Soup, randpons van EK Succes, zwarte memento inkt, de rest van de materialen is van SU. Designpapier Epic Day This and That, stempelset Love You More, Gorgeous Grunge, Designer Builder Brads en Calypso Coral inkt.

creatieve Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt!
    Ook een mooi jaar toegewenst!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat een mooie LO, leuk om weer eens wat van je te zien in deze stijl. Mooie foto van jullie gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dit is wel mijn ding zo, lekke rmijn eigen gang gaan met spullen die ik zelf uit kan zoeken en van alles toevoegen als het nodig is

      Verwijderen
  3. Al heb ik er de ballen verstand van en weet niet eens wat een lo is, het ziet er heel fraai uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LO staat niet voor lichamelijke opvoeding maar voor Lay Out dus een pagina die je scrapt, weer wat geleerd.

      Verwijderen
  4. wat een mooie layout heb je gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...