zaterdag 11 januari 2014

Case it!!! en I love snow!!!

Op het blog van SU-per challenge staat weer een SUper leuke uitdaging, en laat ik nu net de leuke set thinlits (circle card) hebben. Dus net mee aan de slag gegaan, had deze kaart met die flap eens voorbij zie komen op you tube en dacht meteen ik ga hem dus maken met die flap in een winters thema. Wie weet helpt dat om de winter eindelijk eens in het land te krijgen, ipv de bloeiende bloesem die ik vanmorgen zag. Scheelt me dan ook weer astma aanvallen met al die pollen die er nu al in de lucht hangen, niet leuk dus.Terwijl ik dit bericht ana het maken ben zie ik buiten zeer mooie gele wolken voorbij drijven dus die ook maar meteen op de foto gezet. Zo te zien waait het hard daarboven want nauwelijks 2 minuten later zijn deze mooie wolken weer verdwenen, dus wederom gelukkig dat ik de camera langs de pc heb liggen.

  

Gebruikte materialen,: wit cardstock, designpapier winter frost specialy, de thinlits set circle card, waar ook het woord HI vandaan komt. Dan 2 bloemponsen namelijk de blossom en de pansy en op de voorkant nog een clear sneeuwster van Heidi swap (uit de oude doos), de tekststempel weet ik niet meer, rhinestones en de randen designpapier zijn afgewerkt met de inkt Pool Party.

Dit was dus het mooie uitzicht om 16.37 uur vandaag is het niet schitterend en dan met onze mooie kerk op de achtergrond, ben dol op dit soort oude kerken om te zien en te fotograferen. En dus heel blij met dit uitzicht, dat is het voordeel van boven scrappen.


Nu net nog het is inmiddels bijna 20.00 uur dit kaartje nog gemaakt voor het liftchallenge blog, geloof niet dat ik hier eerder aan mee heb gedaan, maar ik merk dat ik nu tot rust kom met scrappen en dat ik weer heerlijk mijn eigen gang kan gaan. dat zie je wel aan de productie die ik tot nu toe dit jaar al heb gemaakt, zo fijn. Deze kaart doet tevens mee voor het blog van Scr@p and Cards challenge blog, wat ik tot voor kort ook niet kon  en wat wel een leuk inspirerend blog is.Tot nu toe staat de teller voor 2014 op 8 kaarten en 3 lo`s.
Gebruikte materialen die heb ik meen 2 jaar geelden al eens gekregen van Sylvia met een swap en nu pas gebruikt. laat de winter maar komen zou ik zeggen. (maar liever dan toch geen sneeuw maar echte vriezen dat het kraakt.

Luchtige Creatieve groetjes Yvon...

13 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon,
    Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. mooie kleuren!
    Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge CASe it.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt. Zoals je het vertelt kan ik me voorstellen dat jij de winter wenst. Je foto's zijn ook prachtig. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je qua hobby weer lekker in je vel zit! Je eerste deelname aan de Liftchallenge vind ik heel gelsaagd, een mooie kaart Yvon! Fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Grappig met de extra flap. En wat een prachtige foto's. Laten we hopen dat de winter inderdaad zijn I trede doet in ons land.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten zijn dit weer Yvon.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat ziet er allemaal weer superstrak uit, petje af! en wat een mooi uitzicht heb jij!

    liefs
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk he net weer wat leuke foto`s gemaakt die ik zo ga plaatsen van dit super uitzicht iedere dag weer anders.

      Liefs yvon

      Verwijderen
  7. Wat een mooie kaarten.
    Ik vind ze heel mooi en leuk gemaakt.

    Dank je wel voor het mee doen aan de Challenge winter/schaatsen bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi Yvon, hoe doe je dat toch met die cirkel? Is daar een speciale pons voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch om je eigen gang te gaan? Je kaart is leuk geworden! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker bezig zie ik wel. Leuk dat je een keer meedoet met de liftchallenge! Leuke lift, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje!!! En leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je er van gemaakt! Leuk dat je mee doet bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...