zaterdag 4 januari 2014

Oh snap!

Deze lo gemaakt met wederom foto`s van de fotoshoot van augustus 2013. Dit is een van mijn favoriete foto`s zus en broer samen op de foto. Foto`s zijn dus ook weer gemaakt op de autosloperij
"de boortoren". Alleen jammer dat ik de tl lamp op de foto`s er niet af heb gekregen morgen anders nog eens proberen, maar met zo donker weer moet ik de lamp aandoen om mooie foto`s te krijgen.
Met deze lo wil ik meedoen met de uitdaging op het SU-per challenge blog, gebruik designpapier.



Gebruikte materialen, Gebroken wit cardstock, designpapier van SU "Modern Medley" de cirkels heb ik gemaakt met diverse maten  nestabilities. Verder is deze lo afgewerkt met stempels van Bo bunny, zarte inkt en 2 brads met epoxy bubbles erop ook van SU. En weer eens gewerkt met mijn fineliner voor een randje erom te tekenen.

Creatieve Groetjes Yvon...

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie LO heb je gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supergave layout yvon!!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi lootje heb je van deze foto gemaakt en mooi dat designpapier Yvon en hier is het gelukkig een prachtdag geweest.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! dat vogeltjespapier is erg gaaf, is dat ook van SU?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh deze had ik nog gemist, wat een mooie Yvon, super, een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...