zaterdag 6 juli 2013

Update over de revalidatie, winnaar blogcandy en kaartje van Anita

Yep, de observatie of assessment zoals hun het noemen zit erop en ik zal zeer snel een oproep krijgen voor 13 weken revalidatie (misschien 14 weken omdat ik 2 dagen niet kan en die worden erachteraan geplakt) dus hier geen vakantie, maar hard werken aan mijn lichaam. Gelukkig geeft Johan niets om vakantie`s dus heb ik in overleg met hem ook niets doorgegeven, zodat de revalidatie ook eerder kan starten.

Het waren 3 zeer intensieve dagen, afgelopen woensdag tot vrijdagmiddag, met soms natuurlijk ook veel lol. Zowel met de patiënten als de medewerkers van CIRO. Heb er ook een heel voldaan gevoel over, zelfs nog beter dan vorig jaar in Bliksembosch omdat hier echt alles mee genomen worden dus ook de Fibromyalgie en artrose en ik moet zeggen dat ze de astma in bliksembosch niet echt meenamen. Wat ik toen toch diverse keren aan heb gegeven. Maar ben klaar voor deze nieuwe uitdaging die ik vol vertrouwen tegemoet zie.

Wel waren er enkele dingen in mijn bloed niet goed,zoals iets verhoogde ontstekingswaardes (dus mijn lichaam even heel  goed in de gaten houden zei de arts) en mijn suiker was verhoogd. Eindelijk is dan mijn reactie. Hoezo eindelijk zullen jullie denken, nou ik weet dat de kans op diabetici  heel hoog is omdat het bij ons in de familie zit en heb bij beide zwangerschappen al verhoogde suiker gehad en toen ik 16 was ook al een keer. Alleen ben ik van die 3 keren er af kunnen komen, want nu hoogstwaarschijnlijk niet het geval is. (de huisarts zei toen ik denk dat je rond je 40ste/45ste diabetici zult zijn en raden ons ook aan als we ooit kinderen wilde die zo vroeg mogelijk te plannen i.v.m. de zwangerschap suiker). Dus ik heb iets meer dan 2 jaar uitstel gekregen als de suiker te hoog blijft. Maar er vallen nu ook wat puntjes op de plaats zoals de dorst die ik de laatste tijd veel heb incl.. droge mond en het constant moe zijn. Moet de suiker sowieso toch de 15de weer laten prikken stond al gepland bij de praktijkondersteuner omdat dat 1x per jaar dus moet ter controle en het er weer tijd voor was incl. andere bloedonderzoeken.

verder was alles zo goed/slecht wil ik het niet noemen dat ik dus met de revalidatie kan beginnen. Weert ik kom eraan zou ik zeggen, ik ga er 110% voor.

Dan de uitslag voor de blogcandy en die is gewonnen door.................................................

Dit is trouwens de prijs.

Neem je even contact met me op via stampidoe@planet.nl.

Deze mooie kaart werd gisterenmiddag bezorgd van Anita uit Rotjeknor. Anita bedankt voor je lieve woorden, doet me goed, en bedankt voor je mooie kaart.

Sportieve, Creatieve Groetjes Yvon

4 opmerkingen:

  1. Succes met revalideren, het klinkt intensief, dus dan maar na afloop lekker op vakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je er voor kunt gaan, je bent super positief en daar is de helft al mee gewonnen! Sterkte en zet em op Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je er een positief gevoel aan hebt overgehouden!!
    Pff, wel intensief 14 weken, te hopen dat het allemaal goed komt of in ieder geval flink verbeterd .
    Had je trouwens internet?
    Benieuwd wanneer je kunt beginnen met revalidatie.

    Geniet van je weekend!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel verhaal Yvon !!! Hopenlijk kun je snel verder met de revelidatie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...