vrijdag 5 juli 2013

Muzikale vrijdag #18

Vandaag een vraagje van mij, maar goed dat je je blogberichten van te voren al in kan plannen, want ben vandaag nog in Horn. De observatie voor mijn longen is rond 3 uur vanmiddag klaar, dan komt Johan me ophalen, om me thuis te brengen. Maar de muzikale vrijdagen blijven doorgaan, wat er ook gebeurd. Nummer 18 alweer en de vakantie`s zijn in aantocht dus, van welk liedje krijg je een vakantiegevoel? Tja, dat zijn er denk ik wel veel, lekker de ritmische klanken van zuid Amerikaanse muziek bv. wat wil je nog meer (er naar toe gaan, misschien), of gewoon wegdromen bij ene lekker ritmisch/swingend liedje.


Dus van welk liedje krijg ik een vakantiegevoel, mmmmm,  evengoed een lastige vraag ook al heb ik hem zelf bedacht, want het zijn er eigenlijk teveel. maar vandaag ga ik voor Train - Mermaid een onwijs lekker swingend nummer, wat begint met een vrolijk gitaarspel, luister maar even heelrijk mee en wie weet begint de zon te schijnen als hij niet al schijnt.

Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. fijn dat je bijna weer thuis bent Yvon, geniet ervan en geniet van het heerlijke vakantieweer dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik naar die Pat kijk krijg ik al een vakantiegevoel hehehe ;-)
    Inderdaad meestal blije muziekjes van Train!! *Like-button zoekt*

    Tis nu bijna 3 uur, hoop dat het goed gegaan is in Horn!!
    Zon nog niet echt aanwezig, zelfs niet na het luisteren van mermaid;-)

    Geniet van je weekend!!

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...